Logo
Print this page

"Xάσαμε το πρώτο ημίχρονο, μας έλειψε η κατάλληλη τελική πάσα"

Στεναχωρημένος για το αποτέλεσμα αλλά όχι από τη μεγάλη προσπάθεια, κυρίως αυτή του β΄ ημιχρόνου, εμφανίστηκε ο Σούλης Παπαδόπουλος στη συνέντευξη Τύπου. Ο προπονητής του Ολυμπιακού Βόλου ανέφερε: «Ήταν ένα παιχνίδι που θέλαμε να κερδίσουμε για να πλησιάσουμε στην πρώτη θέση. Νομίζω πως χάσαμε ένα ημίχρονο, το πρώτο. Ήμασταν πιο επιθετικοί αλλά όχι όπως θέλουμε. Στο δεύτερο, ήμασταν πολύ καλοί, πιέσαμε ψηλά, παίξαμε με τα μπακ σαν εξτρέμ όπως θέλω στα παιχνίδια στο γήπεδό μας, χτίζαμε πολύ καλά από πίσω τις επιθέσεις μας. Μπήκαμε πολλές φορές στην αντίπαλη περιοχή, δημιουργήσαμε προϋποθέσεις για γκολ αλλά δυστυχώς μας έλειψε η κατάλληλη πάσα. Τρέξαμε πάρα πολύ, ρισκάραμε πάρα πολύ, αλλά αν δεν κερδίζεις το ματς, είσαι στεναχωρημένος όπως τα παιδιά στα αποδυτήρια».

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]