Logo
Print this page

"Μεγάλη πίστη σε αυτό που κάνουμε, κίνητρο η αυτοβελτίωση"

Στις τρεις κλασικές ευκαιρίες του πρώτου μέρους στάθηκε ο Δημήτρης Ελευθερόπουλος στις δηλώσεις του στη συνέντευξη Τύπου, αλλά τις άρχισε ανακοινώνοντς πως ο γυμναστής Γιάννης Γκιόκας έχει αποχωρήσει από τον Ολυμπιακό Βόλου για οικονομικούς λόγους. Αναλυτικά, τα όσα ενδιαφέροντα -όπως πάντα- είπε ο προπονητής των "ερυθρολεύκων":

"Είναι πολύ όμορφο για όλους που η ΑΕΚ έρχεται. Όσον αφορά στον προπονητή της ΑΕΚ, έχει τύχει να είμαστε μαζί στις σχολές, είναι πολυτέλεια για την ΑΕΚ να έχει από τη φουρνιά μας τον καλύτερο προπονητή. Θέλω να ευχαριστήσω τον γυμναστή που συνεργαστήκαμε τους τελευταίους πέντε μήνες, τον Γιάννη Γκιόκα. Το παιδί εγκαταλείπει γιατί δεν αντέχει άλλο. Η πείνα έχει τα συμπτώματα του φασισμού, δεν μπορείς να κάνεις διάλογο και δεν είχε νόημα να τον μεταπείσω.
Για τους παίκτες μας, τους είπα ότι όλα μπορούν να μας τα πάρουν αλλά κανείς δεν μπορεί να ακουμπήσει τον ενθουσιασμό για αυτό που κάνουν. Είναι μία μαγική λέξη, τρεις λέξεις σε μία, έχω μέσα μου το Θεό. Έχουμε στην προπόνηση μεγάλη πίστη σε αυτό που κάνουμε και μεγάλη πίστη για την αυτοεξέλιξη και αυτοβελτίωση. Αυτά που μπορούμε να κάνουμε από τη μεριά μας, τα κάνουμε καθημερινά με τον καλύτερο τρόπο. Ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για τον ενθουσιασμό που μου δίνουν τους παίκτες μου.
Τα παιδιά κάναν αυτό που σχεδιάσαμε, οταν έρχεσαι στο ΟΑΚ κι ακολουθείς το πλάνο σου και κάνεις 3 κλασικές ευκαιρίες μόνο κέρδος είναι. Δεν κλειστήκαμε καθόλου, θέλαμε να πρεσάρουμε ψηλά. Στο δεύτερο ημίχρονο, η ΑΕΚ προηγήθηκε γρήγορα, ρισκάραμε, νομίζω ότι παίξαμε αρκετά ωραίο ποδόσφαιρο. Συνεχίζουμε πάνω στο ίδιο πλάνο”. Ανέφερε επίσης ότι για τη συνέχεια “κίνητρο είναι η αυτοεξέλιξη και η αυτοβελτίωση”.

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]