Συγχαρητήρια ανακοίνωση για τη διαιτησία ο Εθνικός Φιλ.
- Published in Γ' Εθνική
Η διοίκηση του Εθνικού Φιλιππιάδας συγχαίρει τους διαιτητές της αναμέτρησης στο ματς της Κυριακής με αντίπαλο τον Απόλλωνα Λάρισας.
Η ανακοίνωση: «Το Δ.Σ. του Εθνικού Φιλιππιάδας εκφράζει τα θερμά του συγχαρητήρια στους κυρίους Κατσικογιάννη, Διαμάντη, Αντωνίου του Συνδέσμου Ηπείρου για την άριστη διαιτησία τους στο παιχνίδι της Κυριακής (18/9) μεταξύ της ομάδας μας και του Απόλλωνα Λάρισας, στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής της Γ΄ Εθνικής. Τέτοιες διαιτησίες αναδεικνύουν τους πραγματικούς πρωταγωνιστές των γηπέδων, τους ποδοσφαιριστές, και είναι η καλύτερη διαφήμιση για το αγαπημένο μας ελληνικό ποδόσφαιρο».
Πηγή: mikriliga.com
Last modified onTuesday, 20 September 2016 19:02
