Έκοψε την πίτα το τμήμα βόλεϊ της Νίκης
Την πίτα της έκοψε χθες βράδυ η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της Νίκης Βόλου στο καφέ-μπάρ Hacienda. Tο φλουρί κέρδισε η παίκτρια της ομάδας Βικτώρια Πόλη. Στη συνέχεια η ομάδα διασκέδασε στο καφέ-μπαρ Azzouro, τιμώντας κατά αυτόν τον τρόπο δύο εκ…
- Published in Βόλεϊ
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
