Κοπή πίτας κι επιμορφωτικό σεμινάριο από τον Ιπ.Ο.Τ.Ι.Σ.
Την Κυριακή 14 Φεβρουαρίου, ο ιππικός όμιλος Ιπ.Ο.Τ.Ι.Σ. καλωσόρισε το καινούργιο έτος με την καθιερωμένη κοπή πίτας και την πρώτη ημερίδα ιππικής δεξιοτεχνίας και υπερπήδησης εμποδίων. Στην ημερίδα διακρίθηκαν οι Ο. Μπαρμπούτη και Δ. Καπανιάρης στις μικρές κατηγορίες Δεξιοτεχνίας και…
- Published in Άλλα Αθλήματα
