"Τον κ. Πάτση θα τον βρούμε μπροστά όταν η Νίκη θα πρέπει να συστήσει ξανά ΠΑΕ"
Μετά τις αρχικές τοποθετήσεις του κ. Ξάνθη και του κ. Γκόλια, τα μέλη της διοίκησης που βρίσκονταν στο πάνελ των ομιλητών δέχθηκαν αρκετές ερωτήσεις από τους συμμετέχοντας στη γενική συνέλευση. Σε ερώτηση γιατί η ομάδα δεν τελείωσε το πρωτάθλημα στη…
- Published in Superleague
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
