Παράκληση για κόσμια συμπεριφορά στο ντέρμπι Νίκης-Ολυμπιακού
Ένα ντέρμπι Νίκης-Ολυμπιακού ακόμη και στους γεννηθέντες το 2000, σαν αυτό που θα γίνει αύριο το πρωί στο Π. Μαγουλάς, έχει ξεχωριστό ενδιαφέρον. Το ζητούμενο όμως είναι να διεξαχθεί σε αθλητικά πλαίσια. Και γι’ αυτό το μέλος της διοικούσας επιτροπής…
- Published in Superleague
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
