«Με τον Πιερικό θα πάρουμε άφοβα τα ρίσκα μας»
- Published in Γ' Εθνική
Για το επόμενο παιχνίδι με τον Πιερικό μίλησε εκτός των άλλων ο προπονητής της Νίκης, Στέφανος Ξηροφώτος την Τρίτη στο Blue Heart, τονίζοντας τα εξής:
«Συμφωνώ ότι θα γίνει ένα πολύ καλό παιχνίδι. Τον προπονητή του Πιερικού, τον κ. Ζιώγα, τον είχα και εγώ προπονητή στον Ολυμπιακό Βόλου. Ο Πιερικός έχει νέα παιδιά, αλλά ενισχύθηκε με πιο έμπειρους τον Δεκέμβρη, γι’ αυτό παίρνει και αποτελέσματα. Εμείς δεν κοιτάμε τι κάνει ο Πιερικός. Οποιοσδήποτε και να είναι ο αντίπαλος, εμείς κοιτάμε ότι η ομάδα πρέπει να πάει με πιο νέα παιδιά, να γίνει πιο γρήγορη και να δούμε και κάποια πράγματα που δεν τα είδαμε με το άγχος των βαθμών, που δεν μπορούσαμε ν’ αλλάξουμε την ομάδα και να ρισκάρουμε. Τώρα ήρθε η στιγμή άφοβα να πάρουμε τα ρίσκα που πρέπει να πάρουμε και να δούμε το αποτέλεσμα που θα έχουμε.
Εμείς έχουμε στο ρόστερ 16 παιδιά που είναι από τον Βόλο και αρκετοί νεαρής ηλικίας. Αυτά τα παιδιά είναι το κέρδος της φετινής χρονιάς και πρέπει να ολοκληρωθεί σωστά. Θέλω τους μικρούς να τους επιβραβεύσω, γιατί ήταν πολύ σοβαροί όλη τη χρονιά, και έναν απ’ αυτούς θα τον δει ο κόσμος και στην ενδεκάδα την Κυριακή.
Μένοντας στην ομάδα, μέσα από τον συγχρωτισμό με τον κόσμο κατάλαβα ότι ο κόσμος είναι συγκινητικός, έτσι όπως συμπεριφέρεται. Την αγαπάει πολύ τη Νίκη και γι’ αυτό είναι μεγάλη η στεναχώρια, όταν θεωρώ ότι δεν ανταποκρινόμαστε. Ο κόσμος πρέπει να συνεχίσει να την πιστεύει, ειδικά τώρα προς το τέλος του πρωταθλήματος, που μπορεί να είναι μία αρχή για ένα καινούριο ξεκίνημα για την ομάδα. Δεν υπάρχουν μόνο επιτυχίες στο ποδόσφαιρο. Είναι ένα άθλημα και με πολλές δύσκολες μέρες».
Στην ερώτηση αν είναι πληρωμένοι στη Νίκη απάντησε:
«Εγώ κοιτάω μόνο το αγωνιστικό. Πραγματικά την Κυριακή είμαι αισιόδοξος με κοιτάω με ενθουσιασμό το ματς με τον Πιερικό. Δεν κοιτάω τι πρόβλημα έχω».
