noodles volos banner

Προπονήθηκε στην Αγία Παρασκευή η Νίκη

Η βροχή που έπεσε στον Βόλο από το βράδυ της Τετάρτης μέχρι το μεσημέρι της Πέμπτης έκανε πολύ βαρύ τον αγωνιστικό χώρο του Π. Μαγουλάς κι έτσι η Νίκη προπονήθηκε σήμερα στο πλαστικό της Αγίας Παρασκευής, ενώ αύριο θα εξεταστεί αν μπορεί να γίνει προπόνηση στη φυσική έδρα της ομάδας, η οποία ελλείψει εναλλακτικών λύσεων κάνει εκεί την προετοιμασία της πριν από τα παιχνίδια.

Το ευχάριστο είναι πως όλοι οι παίκτες είναι υγιείς κι αυτό φυσικά αφήνει ικανοποιημένο τον Στέφανο Ξηροφώτο, που έχει μόνο να προβληματίζεται για τον αντικαταστάτη του Νικλητσιώτη, που πήρε κόκκινη στον αγώνα με την Ιστιαία και θα λείψει για πρώτη φορά στο πρωτάθλημα λόγω τιμωρίας, χάνοντας έτσι το απόλυτο των συμμετοχών.