Ανακοίνωσε τη λύση συνεργασίας με τον Μ. Παπαδόπουλο η Νίκη
- Published in Γ' Εθνική
Σήμερα η Δ.Ε. ποδοσφαίρου της Νίκης επισημοποίησε μετά από πολύ καιρό αποχής του Μάριου Παπαδόπουλου από τις αγωνιστικές εκδηλώσεις της ομάδας (συγκεκριμένα μετά το ματς με τον Αστέρα Πετριτή στις 9/10) ότι λύθηκε η συνεργασία μαζί του. Αναλυτικά η ανακοίνωση: "Η διοίκηση ποδοσφαίρου της Νίκης Βόλου ανακοινώνει την λύση της συνεργασίας της, με τον ποδοσφαιριστή Μάριο Παπαδόπουλο". Ο παίκτης έκανε τη παρακάτω δήλωση στο σάιτ της ομάδας: "Δυστυχώς οι καταστάσεις δεν με άφησαν να προσφέρω αυτά που ήθελα στην ομάδα της Νίκης... Ελπίζω να συναντηθούμε πάλι με τη Νίκη και να προσφέρω αυτά που δεν κατάφερα τώρα! Καλή τύχη στην ομάδα της Νίκης, εύχομαι να βρει τον δρόμο της και να επιστρέψει εκεί που ανήκει, γιατί η Γ΄ Εθνική είναι μικρή για τη συγκεκριμένη ομάδα...".