Απόφαση του Δ.Σ. του Ερασιτέχνη για πρόταση μομφής κατά του κ. Τζήμα
- Published in Γ' Εθνική
Στο διοικητικό συμβούλιο της Ερασιτεχνικής Νίκης που συνεκλήθη τη Δευτέρα στα γραφεία του συλλόγου, πάρθηκε κατά πλειοψηφία απόφαση να γίνει Γ.Σ. στις 11 Ιανουάριου, στην οποία θα καταταθεί πρόταση μομφής κατά του κ. Θ. Τζήμα από το 1/3 των ταμειακά τακτοποιημένων μελών, βάσει του άρθρου 11 του καταστατικού του συλλόγου. Όπως όλα δείχνουν ο διοικητικής ηγέτης της ποδοσφαιρικής Νίκης βρίσκεται σε δύσκολη θέση.
Tagged under
