Το ματς ήταν για γερά νεύρα με τους Ούγγρους να καταφέρνουν να προηγηθούν με 2-1 στο τέλος της πρώτης περιόδου.
Ο Αλέξανδρος Γούνας έκανε το το 2-2 στα μισά της δεύτερης περιόδου, με τον Έντερλι να διαμορφώνει το 3-2 που ήταν και το σκορ του ημιχρόνου. Το τρίτο οκτάλεπτο ανήκε ολοκληρωτικά στην Εθνική μας ομάδα η οποία με ένα επί μέρους 4-2 γύρισε το ματς και προηγήθηκε με 6-5 στο τέλος της τρίτης περιόδου.
Έτσι, όλα κρίθηκαν στην τέταρτη περίοδο. Οι Ούγγροι με τον Βάμος κατάφεραν να περάσουν μπροστά στο σκορ με 8-7 με δύο λεπτά να απομένουν για το τέλος. Εκεί που όλα έδειχναν ότι η Εθνική μας δεν θα κατάφερνε να πάρει κάτι από το παιχνίδι ήρθε η γκολάρα του Άγγελου Βλαχόπουλου στα 5'' πριν το τέλος να δώσει ένα μεγάλο βαθμό στην αντιπροσωπευτική μας ομάδα.
Θα ήταν άδικο να ξεχωρίσουμε κάποιον παίκτη αφού όλοι όπως πάντα έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό, όμως δεν γίνεται να μη σταθούμε στον Κώστα Φλέγκα ο οποίος ήταν εξαιρετικός για ένα ακόμα ματς.
Ελλάδα - Ουγγαρία 8-8
Τα οκτάλεπτα: 1-2, 1-1, 4-2, 2-3
Οι σκόρερ:
Ελλάδα: Βλαχόπουλος 3, Γούνας 2, Μουρίκης, Γεννηδουνιάς 2
Ουγγαρία: Ζαλνάκι, Χαράι 3, Έρντελι 2, Ντάνιελ Βάργκα 1
Πηγή:sport24.gr