Logo
Print this page

Ξάνθης: Παραιτούμαστε, ας κάνουν αυτοί κουμάντο

Την παραίτηση όλου του Διοικητικού Συμβουλίου και αλλά και το γεγονός ότι θα παραδώσουν τα κλειδιά της Ερασιτεχνικής Νίκης, ανακοίνωσε απογοητευμένος ο πρόεδρος του συλλόγου, Γιάννης Ξάνθης μέσω του οπαδικού ραδιοφώνου της ομάδας. Και αυτό γιατί όπως είπε ο ίδιος, το ΙΚΑ έκανε έφοδο στο κολυμβητήριο και επέβαλε πρόστιμο ύψους 10.500 ευρώ! Είναι φυσικό να αδυνατεί η διοίκηση να καταβάλει αυτό το ποσό, ενώ σύμφωνα με τον πρόεδρο της Νίκης, το ίδιο έγινε και για τον ΑΣ Ολυμπιακό.

 

Δευτέρα πρωί θα δηλώσουμε παραίτηση και θα παραδώσουμε τα κλειδιά του Ερασιτέχνη. Θα δώσουμε τα κλειδιά κι ας κάνουν αυτοί κουμάντο", είπε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της Ερασιτεχνικής Νίκης.  

Last modified onFriday, 03 April 2015 19:36
Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]