Λύνονται τα χέρια των ανθρώπων της Νίκης
- Published in Superleague
Η κατηγορία που θα αγωνιστεί η Νίκη κατά 99,9% κι αν ο υφυπουργός αθλητισμού δεν πάρει πίσω τις υποσχέσεις του θα είναι η Γ’ Εθνική. Πλέον δεν υπάρχει καμία δικαιολογία και τα… χέρια των ανθρώπων της Ερασιτεχνικής λύνονται… Η Νίκη προχωρά το σχέδιο της για την τρίτη κατηγορία και αισθάνεται πιο σίγουρη για το πλάνο της.
Ηδη έχουν αρχίσει και γίνονται ανεπίσημες επαφές ακόμη και με παίκτες, που οι διοικούντες θέλουν να τσεκάρουν τις προθέσεις τους. Είχαμε γράψει στο παρελθόν ότι διερευνητική συζήτηση είχε γίνει και με προπονητή.
Φυσικά και είναι ακόμη νωρίς για αποφάσεις και όλοι θα περιμένουν και το επίσημο των νέων διατάξεων στον αθλητικό νόμο και από πότε θα ισχύσουν, αλλά ο Σταύρος Κοντονής ήταν ξεκάθαρος. Έτσι στη Νίκη νιώθουν να μην έχουν μπροστά τους πλέον ένα σημαντικό εμπόδιο και έχουν όλο τον χρόνο μπροστά τους να κάνουν όσο το δυνατόν πιο προσεκτικές κινήσεις.
