Logo
Print this page

Πάρτι συσπείρωσης από τo Blue Club

Μια μικρή γιορτή για τη συσπείρωση των φιλάθλων και των μελών του, διοργανώνει την Παρασκευή 20 Μαρτίου το Blue Club Παναγιώτης Ντοκούζης. Συγκεκριμένα οι οργανωμένοι οπαδοί της Νίκης, στον χώρο του συνδέσμου τους θα διοργανώσουν πάρτι και καλούν τον κόσμο να δώσει το παρών. 

Συγκεκριμένα η ανακοίνωση τους: 

Η ΝΙΚΗ ειναι ΙΔΕΑ και οι ιδέες δεν πεθαίνουν ποτε!!Ετσι και οι οπαδοί τις δηλώνουν παρών!! Την Παρασκευή 20/3 και ώρα 21:15 διοργανώνουμε ένα παρτάκι στο σύνδεσμο για να μαζευτούμε σαν οικογένεια και να διασκεδάσουμε όπως εμεις οι Νικιωτες ξέρουμε

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]