Πράσινο το ντέρμπι, στο... κόλπο ο Παναθηναϊκός
- Published in Superleague
Στην κόλαση της Λεωφόρου, ο Παναθηναϊκός νίκησε 2-1 τον Ολυμπιακό και μείωσε σε τρεις βαθμούς τη διαφορά από την κορυφή. Επεισόδια πριν το ματς και στο ημίχρονο.
Ο Παναθηναϊκός ήταν ο μεγάλος νικητής του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στη Λεωφόρο. Ένα ντέρμπι από το οποίο δεν έλειψαν τα έκτροπα, με την παρουσία του Βαγγέλη Μαρινάκη στον πάγκο των φιλοξενούμενων να.. ανάβει τα αίματα και να προκαλούνται αρκετά επεισόδια πριν την έναρξη του πρώτου και του δεύτερου ημιχρόνου.
Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, ο Παναθηναϊκός ήταν κατά πολύ ανώτερος κι επικράτησε εύκολα 2-1 του Ολυμπιακού, ο οποίος βρήκε το γκολ στις καθυστερήσεις κι έτσι γλίτωσε την απώλεια του τίτλου σε περίπτωση ισοβαθμίας, αφού είχε νικήσει 1-0 στο Φάληρο στον πρώτο γύρο. Αν οι δυο ομάδες ισοβαθμήσουν στο τέλος της χρονιάς, θα υπάρξει αγώνας μπαράζ.
Ωστόσο, αυτό είναι μακρινό σενάριο. Για την ώρα ο Ολυμπιακός είδε τον Παναθηναϊκό να τον κερδίζει στη Λεωφόρο και να μειώνει στους τρεις τη διαφορά. Οι «πράσινοι» συνέχισαν το εξαιρετικό τους σερί στην έδρα τους, με τους ερυθρόλευκους να κάνουν ακόμα μια μέτρα εμφάνιση και να γνωρίζουν δεύτερη σερί ήττα την ίδια εβδομάδα μετά το 2-0 από τη Ντνίπρο στην Ουκρανία.
Το μεγάλο ντέρμπι, αφού τα πράγματα ηρέμησαν, ξεκίνησε με τον Ολυμπιακό να δείχνει πιο κινητικός στο πρώτο 20λεπτό. Οι «ερυθρόλευκοι» έδειξαν διάθεση να κάνουν το δικό τους παιχνίδι στη Λεωφόρο, εκμεταλλευόμενοι και τη νωθρότητα του Παναθηναϊκού. Σταδιακά, η ομάδα του Αναστασίου άρχισε να ισορροπεί την κατάσταση και να μην δίνει τόσες κατοχές στους Πειραιώτες. Οι φιλοξενούμενοι είχαν την πρώτη τελική στο ματς, με τον Μανιάτη, ενώ ο Παναθηναϊκός απάντησε με ένα καλό φάουλ του Νάνο.
Η συνέχεια δεν είχε να προσφέρει τίποτα το εντυπωσιακό, παρά αρκετά δυνατά και σκληρά μαρκαρίσματα, αψιμαχίες και ένταση μεταξύ των παικτών, όπως συνηθίζεται στα ντέρμπι. Ο Ολυμπιακός είχε ένα ακόμα σουτ με τον Ντουρμάζ, το οποίο δεν ανησύχησε τον Στιλ, ενώ ο Παναθηναϊκός είχε μια καλή στιγμή με τον Καρέλη ο οποίος έφυγε στην κόντρα, αλλά σούταρε πάνω στον Ρομπέρτο, αλλά κι ένα σουτ του Ζέκα από πλάγια θέση που πέρασε αρκετά άουτ. Έτσι, μετά από ένα μέτριο πρώτο μέρος υπό δυνατή βροχόπτωση, οι δυο ομάδες πήγαν με το 0-0 στα αποδυτήρια.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε πολύ πιο δυνατά το δεύτερο ημίχρονο, σκοράροντας στην πρώτη του καλή ευκαιρία στον αγώνα. Οι «πράσινοι» στο 48' σε μια αντεπίθεση από τα αριστερά, είδαν τον Νάνο να σεντράρει συρτά, τη μπάλα να περνάει από όλους και τον Μαζουακού να τη στέλνει στα δίχτυα της ομάδας του κατά λάθος, δίνοντας προβάδισμα στον Παναθηναϊκό μέσα σε... κόλαση. Οι «πράσινοι» στη συνέχεια προσπάθησαν να φτάσουν και σε δεύτερο γκολ, έτσι ώστε να έχουν το... πλεονέκτημα σε περίπτωση ισοβαθμίας σε σχέση με τον Ολυμπιακό. Ωστόσο, οι Πειραιώτες θέλησαν να αντιδράσουν.
Ο Περέιρα προσπάθησε να αλλάξει την κατάσταση βάζοντας στο ματς τον Χάρα, κάτι που πρόσκαιρα έδωσε μια πνοή στον Ολυμπιακό αλλά δεν του ήταν αρκετή. Ο Παναθηναϊκός έγινε ακόμα πιο πιεστικός, με Μπεργκ, Πέτριτς, Πράνιτς και Ζέκα να δημιουργούν καταστάσεις, ενώ πέρασε στο παιχνίδι κι ο Ατζαγκούν για να πιέσει περισσότερο. Έτσι, σε μια κατάσταση πίεσης, ο Παναθηναϊκός έκανε το 2-0 στο 78'!
Ο Σαντάνα και Μαζουακού... κοιμήθηκαν σε μια ανύποπτη στιγμή, με τον Μλάντεν Πέτριτς να μπαίνει στην περιοχή και με το αριστερό να εκτελεί τον Ρομπέρτο. Από το 2-0 κι έπειτα, η Λεωφόρος ήταν... καυτή με φοβερό πάθος και συνθήματα, ενώ ο Ολυμπιακός έκανε απέλπιδα προσπάθεια με τον Τσόρι να έχει περάσει στο ματς.
Ο διαιτητής Σιδηρόπουλος σε κάποιες περιπτώσεις έχασε τον έλεγχο, αφού δεν απέβαλε ποδοσφαιριστές όπως για παράδειγμα τον Μανιάτη που έκανε συνεχή σκληρά μαρκαρίσματα, ωστόσο γενικότερα είχε καλή απόδοση. Εξαίρεση ο κακός πειθαρχικός έλεγχος και η προσπάθεια να φτάσει ο Ολυμπιακός πιο κοντά στα καρέ του Στιλ με συνεχή φάουλ. Σε ένα από αυτά, στο 96' του αγώνα ενώ είχαν δοθεί πέντε λεπτά καθυστερήσεων, ο Τσόρι σημείωσε το 2-1 που ήταν και το τελικό αποτέλεσμα στη Λεωφόρο.
