Ζητά τιμωρία της Τούμπας ο ποδοσφ. εισαγγελέας
- Published in Superleague
Ο ποδοσφαιρικός εισαγγελέας έκανε έφεση κατά της πρωτόδικης απόφασης της πειθαρχικής επιτροπής της Σούπερ Λίγκας και ζητά την τιμωρία του ΠΑΟΚ με δυο αγωνιστικές αποκλεισμού της έδρας. Ο ΠΑΟΚ τιμωρήθηκε από την πειθαρχική επιτροπή της Λίγκας για όσα έγιναν στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό. Η ποινή ήταν 20.000 ευρώ, ωστόσο, ο ποδοσφαιρικός εισαγγελέας δεν καλύφθηκε από αυτή την απόφαση και άσκησε έφεση. Ο κ. Πετρόπουλος, σύμφωνα με όσα έγιναν σωστά, άσκησε την έφεση και ζητά την τιμωρία της έδρας του ΠΑΟΚ, να κλείσει η Τούμπα για δυο αγωνιστικές.