Ενδεκαδάτο ντεμπούτο για τον Αργύρη στη Γερμανία
- Published in Superleague
Το επίσημο ντεμπούτο του στη Regionalliga Nord της Γερμανίας, έκανε το Σάββατο ο Βολιώτης ποδοσφαιριστής, Άγγελος Αργύρης. Η Βέρντερ Βρέμης ΙΙ με ενδεκαδάτο στην άμυνα της τον πρώην ποδοσφαιριστή της Νίκης, κέρδισε με 3-2 εκτός έδρας το Ανόβερο. Ο Αργύρης αγωνίστηκε για 90 λεπτά και μαζί με την πρώτη του συμμετοχή πανηγύρισε και την πρώτη του νίκη με τους πράσινους.
Η Βέρντερ Βρέμης ΙΙ έμεινε στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας στο πρωτάθλημα και δύο βαθμούς πίσω από το πρώτο Αμβούργο. Μάλιστα στα αθλητικά σάιτ της Γερμανίας, αναφέρεται ότι ο Αργύρης αγωνίστηκε ως αριστερό μπακ στη νέα του ομάδα.
Last modified onTuesday, 17 February 2015 19:55