Logo
Print this page

Γλύκος: «Στα ντέρμπι βγάζεις εγωισμό»

Βελτιωμένος θα παρουσιαστεί ο ΠΑΟΚ στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, όπως τόνισε ο Μαγνησιώτης, Παναγιώτης Γλύκος. Ο διεθνής τερματοφύλακας μίλησε στην κάμερα της Nova για τις ιδιαιτερότητες του ντέρμπι.

«Θα έλεγα ότι το καλό είναι πως πρόκειται για ένα ντέρμπι. Και στο ντέρμπι, θέλοντας και μη, όποια και αν είναι τα προβλήματα, βγάζεις εγωισμό και δίνεις τον καλύτερό σου εαυτό. Θεωρώ ότι με τον Ολυμπιακό θα έχουμε τελείως διαφορετικό πρόσωπο, επειδή ξέρουμε ότι πρόκειται για μία μεγάλη ομάδα και είναι πρώτος στη βαθμολογία. Θα έχουμε μία διαφορετική εικόνα. Στο παιχνίδι με τον ΟΦΗ, ίσως να τον υποτιμήσαμε και να πιστεύαμε ότι θα ήταν πιο εύκολο. Για αυτό την Κυριακή (σήμερα) πιστεύω ότι θα έχουμε τελείως διαφορετικό πρόσωπο», ανέφερε ο Γλύκος.

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]