Logo
Print this page

Αποχωρεί από το πρωτάθλημα της Super League η Νίκη

Αποχωρεί από το πρωτάθλημα της Super League η ΠΑΕ Νίκη Βόλου. Η διοργανώτρια αρχή λόγω των ημερών δεν έχει ανακοινώσει κάτι επίσημα, αλλά ο Ανδρέας Πάτσης σύμφωνα με όσα διαρρέει ο ίδιος, μέχρι χθες το απόγευμα θα έστελνε την επιστολή αποχώρησης από το πρωτάθλημα. Από τη στιγμή που ο Ερασιτέχνης κάλεσε τον μεγαλομέτοχο να πραγματοποιήσει γενική συνέλευση για τη λύση της εταιρείας και την εκκαθάριση της ΠΑΕ, ο πρώην ισχυρός άνδρας της ομάδας, ανακοίνωσε και προς τη διοργανώτρια αρχή του πρωταθλήματος οτι η ομάδα αποχωρεί, ενώ δεν συμφωνεί με την σύγκλιση ΓΣ. Αυτό φαίνεται πως ήταν και το τελευταίο επεισόδιο του σήριαλ και πλέον η Νίκη θα ξεκινήσει από την αρχή και από τις ερασιτεχνικές κατηγορίες... 

Last modified onThursday, 25 December 2014 19:13
Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]