noodles volos banner

Περιμένουν το μετοχολόγιο, ενώ ο Πάτσης βιάζεται να... τελειώσει

 

Η παραίτηση του προέδρου της ΠΑΕ Νίκη Βόλου μόνο είδηση δεν αποτελεί, από τη στιγμή που ήταν κάτι παραπάνω από αναμενόμενο ότι θα συνέβαινε και ήταν τυπικό το θέμα… Μόνο λύση δεν φέρνει για τους κυανόλευκους και δεν μπορεί να θεωρηθεί εξέλιξη επί της ουσίας, αφού το θέμα των μετοχών είναι αυτό που «καίει», με τον κόσμο να αντιδρά σε δημοσιεύματα που περισσότερο να παραπλανήσουν έχουν σκοπό. Ο Ανδρέας Πάτσης δεν έχει παραχωρήσει τις μετοχές προς το παρόν και απειλεί ότι θα πάει την ΠΑΕ προς εκκαθάριση... Βιάζεται να τελειώσει με τη Νίκη, αφού ΜΜΕ προσκείμενα στον ίδιο αναφέρουν ότι τον… περιμένει ο ΠΑΣ Γιάννινα. αλλά δεν πράττει και τη διαδικασία που πρέπει άμεσα και γρήγορα. Προκύπτουν όμως κάποια ερωτήματα… Τελικά άραγε θα τις χαρίσει τις μετοχές και γιατί δεν τις δίνει στον Ερασιτέχνη; Οι μετοχές υπάρχουν και σε ποια εταιρεία είναι;

Οι άνθρωποι που διαχειρίζονται αυτή τη στιγμή την ομάδα και αναζητούν να βρουν τη λύση προσπαθούν να πάρουν στα χέρια τους το μετοχολόγιο για να δούνε τι συμβαίνει. Κατά τη διάρκεια της ημέρας περιμένουν να τους σταλεί για να δουν αν έχουν τηρηθεί όλα τα νόμιμα κι αν έχουν αποδοθεί οι μετοχές στους φιλάθλους της ομάδας, που περίπου 900 έσπευσαν να την ενισχύσουν στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.

Πάντως μεγάλη μερίδα φιλάθλων απειλεί με μηνύσεις, τόσο για τα χρήματα για τα εισιτήρια διαρκείας (που πάντως η ΠΑΕ με τους όρους πρέπει να είναι καλυμμένη), που είναι μέχρι το τέλος της σεζόν, αλλά και για το μετοχολόγιο, αν επιβεβαιωθούν οι φόβοι τους ότι υπάρχει κάτι που δεν συνάδει με όλα όσα γνώριζαν μέχρι σήμερα…

«Κατά 99% η Νίκη οδηγείται σε διάλυση», λένε οι άνθρωποι που έχουν αναλάβει να τρέξουν όσο μπορούν αυτές τις μέρες τα θέματα της ομάδας… 

 

Last modified onTuesday, 23 December 2014 09:39