"Θα έχουμε αυτόνομο ψηφοδέλτιο κι αν εκλεγούμε, θα αρθεί η ποινή"
- Published in ΕΠΣΘ
Προσωπική δήλωση έκανε ο Σπύρος Αγγελόπουλος, στην οποία διευκρινίζει πως εγγυάται την άρση της ποινής σε περίπτωση που το ψηφοδέλτιο της ομάδας του κερδίσει στις εκλογές της ΕΠΣΘ, ενώ επισημαίνει πως εάν η ποινή αρθεί νωρίτερα εντός της εβδομάδας, όπως υποστηρίζουν κάποιοι μόνο με την προκήρυξη των εκλογών, τότε αυτός και οι συνεργάτες του δεν θα κατέβουν με αυτόνομο ψηφοδέλτιο.
Αναλυτικά η δήλωση του Σπύρου Αγγελόπουλου: "Στη χθεσινή Γενική Συνέλευση της ΕΠΣΘ ανακοίνωσα πως υπάρχει μια ομάδα παραγόντων που θα κατέλθουμε στην εκλογική διαδικασία με αυτόνομο ψηφοδέλτιο. Εκ μέρους αυτής της ομάδος ανέφερα πως αν επιτύχουμε την εκλογή μας, την επομένη των εκλογών θα καταφέρουμε, και δεσμευόμεθα γι’αυτό, να αρθεί η ποινή της Ενώσεώς μας από την ΕΠΟ, κάτι που δεν πρόκειται να γίνει νωρίτερα. Από τον πρόεδρο της χθεσινής ΓΣ, ακούσαμε πως η άρση θα επιτευχθεί άμεσα, με την αποστολή εγγράφου για την προκήρυξη των εκλογών της 9ης Οκτωβρίου.
Αυτή θα ήταν μια εξέλιξη που θα την θέλαμε όλοι, αφού αυτός είναι ο αντικειμενικός σκοπός όλων μας φαντάζομαι. Σαν ομάδα, αν αυτό αποδειχθεί αληθινό, δεν θα κατέλθουμε με αυτόνομο ψηφοδέλτιο αλλά θα αφήσουμε τα μέλη που επιθυμούν να εγγραφούν σε ένα ενιαίο ψηφοδέλτιο προς ανάδειξη νέου ΔΣ στην ενεργή πλέον ΕΠΣΘ. Αν όμως αυτό το σενάριο δεν αποδειχθεί εντός της εβδομάδος, καλούμε όλους να αναλογιστούν την ευθύνη τους απέναντι στον αθλητισμό και να πράξουν με τη σειρά τους το σωστό".
