Κάλεσμα για ανοικτή συνάντηση σωματείων
- Published in ΕΠΣΘ
Ανοικτό κάλεσμα προς όλα τα σωματεία της ΕΠΣΘ απευθύνουν Αντώνης Ακτσιαλής και Σπύρος Αγγελόπουλος για συνάντηση απόψε το βράδυ. Θα πραγματοποιηθεί στις 20:00 στα γραφεία του γηπέδου "Π. Μαγουλάς" και στόχος είναι η ενημέρωση των παραγόντων για τις εξελίξεις στην ΕΠΣΘ, τα όσα έγιναν στη γενική συνέλευση της ΕΠΟ και τη δική τους πρόθεση να κατέβουν με ψηφοδέλτιο στις εκλογές. Τέλος, στις 21:00 ο κ. Αγγελόπουλος θα παραβρεθεί στο έκτακτο δ.σ. του Συνδέσμου Προπονητών Μαγνησίας.
