Logo
Print this page

Στον Ολυμπιακό Αμπελιάς (και) ο γκολκίπερ Πατρίκιος

Το βολιώτικο μεταγραφικό ντεμαράζ του Ολυμπιακού Αμπελιάς συνεχίζεται καθώς ακόμη ένας παίκτης αφήνει το τοπικό της Μαγνησίας για να αγωνιστεί στο σύλλογο της Β' Κατηγορίας του νομού Λάρισας! Ο λόγος για τον τερματοφύλακα Γιάννη Πατρίκιο, ο οποίος τα τελευταία χρόνια έπαιξε σε ΑΕ 2002, Αγία Παρασκευή και Παγασητικό και πλέον, θα είναι μέρος της βολιώτικης ...παροικίας στην Αμπελιά.

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]