Logo
Print this page

To έγγραφο παραίτησης από την αγωγή και τα ερωτήματα...

Έγγραφο προς την ΕΠΟ, την επιτροπή Εφέσων της Ομοσπονδίας, όλες τις Ενώσεις και τη Σούπερ Λιγκ (ως Souper!) απέστειλε η ΕΠΣ Θεσσαλίας που υπογράφεται μόνο από τον κ. Λασκαράκη. Σε αυτό αναφέρεται ότι η ΕΠΣΘ παραιτείται από το δικόγραφο και από κάθε δικαστική και εξώδικη ενέργεια.
Όπως αναφέρεται "Μετά της παρούσης δηλώνουμε ρητώς ότι παραιτούμεθα του δικογράφου και του δικαιώματος της από 05.06.2015 εφέσεως μας κατά της ΕΠΟ και κατά της με αριθμό 1/03.06.2015 Αποφάσεως της Επιτροπής Εκτάκτων Θεμάτων της ΕΠΟ, η συζήτηση της οποίας εκκρεμούσε ενώπιον του Τακτικού Διαιτητικού Δικαστηρίου της ΕΠΟ, ως επίσης και κάθε άλλης τυχόν εκκρεμούσης δικαστικής ή εξωδίκου ενεργείας μας και εκκρεμότητος, ενώπιον Αθλητικού ή Πολιτικού Δικαστηρίου - Επιτροπής, εντός των πλαισίων της πλήρους συμμορφώσεως μας με τις διατάξεις του Καταστατικού της ΕΠΟ, της FIFA και της UEFA".

Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι τα εξής: γιατί αυτό το έγγραφο εστάλη σήμερα, μία ημέρα πριν από τη γενική συνέλευση και όχι νωρίτερα ώστε η ΕΠΣΘ να το παρουσιάσει στην πρόσφατη συνάντηση των μελών της με τα διοικητικά στελέχη της ΕΠΟ και γιατί το έγγραφο υπογράφεται μόνο από τον πρόεδρο κ. Λασκαράκη και όχι από τον γενικό γραμματέα κ. Καλόγηρο που όντας μέλος της προσωρινής διοίκησης Πρωτοδικείου, κατήγγειλε την ΕΠΟ και τον κ. Γκιρτζίκη στον αθλητικό εισαγγελέα. 

epsth aposyrsi 1

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]