Logo
Print this page

"Επίγευση θετική, γεννώντας συγκρατημένη αισιοδοξία"

Στα γραφεία της ΕΠΟ βρέθηκε σήμερα ο πρόεδρος της ΕΠΣΘ Περικλής Λασκαράκης με τον ταμία Δημήτρη Φραντζή και με το παρακάτω δελτίο Τύπου που εξέδωσαν, παρουσίασαν τη συνάντηση που είχαν ως μια θετική εξέλιξη, λέγοντας πως υπάρχει συγκρατημένη αισιοδοξία για την άρση της τιμωρίας.

Όπως αναφέρουν: "Έλαβε χώρα σήμερα, η από την προηγούμενη Τετάρτη προγραμματισμένη το πρώτον για σήμερα, συνάντηση του Προέδρου της ΕΠΣ Θεσσαλίας με τη διοίκηση της ΕΠΟ. Η συνάντηση διεξήχθη σε πολύ καλό κλίμα, καθώς ο Πρόεδρος της ΕΠΣ Θεσσαλίας είχε την ευκαιρία να γνωρίσει δια ζώσης την ηγεσία της Ομοσπονδίας και να τους εκθέσει την παγιωμένη επιθυμία όλων των σωματείων της Ενώσεως για την άρση της επιβληθείσης ποινής και τη δεδομένη προσήλωση της στις διατάξεις του καταστατικού της ΕΠΟ της FIFA και της UEFA. Η ηγεσία της ΕΠΟ, η οποία και εκπροσωπήθηκε από τον Αναπληρωτή Πρόεδρο κ.κ. Τοπολιάτη, τον Β΄Αντιπρόεδρο κ.κ. Μαζαράκη και τον νομικό σύμβουλο κ.κ. Σαράκη, με τη σειρά της ενημέρωσε εκτενώς τον Περικλή Λασκαράκη για την υφιστάμενη δυσμενή κατάσταση, διαβεβαίωσε ότι ουδεμία πρόθεση τιμωρίας ή εκδικήσεως διατηρεί, αλλά στην απόφαση της αυτή αναγκάστηκε να προβεί κατ’ εφαρμογή του καταστατικού  λειτουργίας της, κατόπιν των γνωστών ενεργειών εις βάρος της και εδεσμεύθη, ότι στην προσεχή Γενική Συνέλευση το θέμα της ΕΠΣ Θεσσαλίας θα τύχει της οριστικής επιλύσεως του. Συμπερασματικά, η επίγευση της σημερινής συναντήσεως, μόνο ως θετική μπορεί να χαρακτηριστεί, γεννώντας συγκρατημένη αισιοδοξία στη νέα Διοίκηση της ΕΠΣ Θεσσαλίας και προσδίδοντας της κουράγιο ενόψει των προσεχών ημερών, οπότε και θα ξεκινήσει ο αγώνας επικοινωνίας με το σύνολο των λοιπών Ενώσεων για την μεταστροφή της σοβαρής αρνητικής καταστάσεως και την τελική διαφυγή από το τέλμα".

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]