Αχρείαστα τα ...δώρα!
- Published in ΕΠΣΘ
Μπάλες μοίραζαν χθες οι υποψήφιοι των εκλογών της ΕΠΣΘ έξω από τα γραφεία της Ένωσης κι ορισμένα σωματεία επωφελήθηκαν και τις παρέλαβαν, σύμφωνα με τα όσα μας κατήγγειλαν παράγοντες. Για κάποιος, η κίνηση αυτή δεν είναι μεμπτή αυτό αν και δεν μοιράστηκαν σε όλες τις ομάδες. Είναι απορίας άξιον όμως γιατί έδιναν μπάλες όταν δεν μπορούν να εξασφαλίσουν ότι θα γίνει πρωτάθλημα. Οι παράγοντες των σωματείων γνωρίζουν καλά ότι η νέα διοίκηση της ΕΠΣΘ δεν θα μπορέσει στις 28 του μηνός να αποτρέψει το μοιραίο -εκτός συγκλονιστικού απροόπτου-, προέρχεται από εκλογές της διοίκησης Πρωτοδικείου που όχι μόνο έχει καταγγείλει την ΕΠΟ και τον πρόεδρό της κ. Γκιρτζίκη αλλά δεν αναγνωρίζεται από την Ομοσπονδία. Άραγε, σε τι αποσκοπούσε η διάθεση των μπαλών; Θα τις φουσκώσουν για να παίξουν ή θα μείνουν ξεφούσκωτες όπως αυτή της φωτογραφίας;