Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το τουρνουά 5x5 στα Καλά Νερά
- Published in ΕΠΣΘ
Για μία ακόμη χρόνια ολοκληρώθηκε με επιτυχία το τουρνουά 5x5 στα Καλά Νερά στο οποίο συμμετείχαν 14 ομάδες. Το τουρνουά ήταν άκρως ανταγωνιστικό και η προσέλευση του κόσμου ικανοποιητική. Στο τελικόν κατάφεραν να φτάσουν οι "ΑΤΜ" και οι "Coco Baroco" με τους πρώτους να αναδεικνύονται νικητές στα πέναλτι. Η ομάδα των νικητών είχε στις τάξεις της παίκτες που αγωνίζονται στο τοπικό ερασιτεχνικό πρωτάθλημα και τον Τζοβάρα της Κ16 του ΠΑΟΚ. Συγκεκριμένα αποτελούνταν από τους Μιλτιάδη Φαναριώτη, Νίκο Μπουργάνη, Αποστόλης Βογδάνο, Κυριάκο Βέργο, Χρήστο Καλαϊτζίδη, Γιώργο Τζοβάρα, Γιώργο Παπακώστα, Ανδρέα Μάστορα και Βαγγέλη Κουλοχιέρη.
Last modified onTuesday, 21 July 2015 09:17
