Άρση λειτουργίας της επιτροπής διαιτησίας!
- Published in ΕΠΣΘ
Η διορισμένη, προσωρινή και μη ανανγωρισμένη διοίκηση της ΕΠΣΘ, παίρνει και αποφάσεις! Συγκεκριμένα αποφάσισε την άρση λειτουργίας της επιτροπής διαιτησίας!
Συγκεκριμένα η ανακοίνωση: Η Διοικηση της ΕΠΣΘ αποφασισε την αρση της λειτουργιας της Επιτροπης Διαιτησιας και των Μελων κ. Κανουλη και κ. Φορτουνα. Ολες οι απαραιτητες διεκπεραιωσεις των Διαιτητων θα πραγματοποιουνται απο την Γραμματεια της Ενωσης. Η νεα Διοικηση που θα εκλεγει θα ορισει τα νεα Μελης της καθως και των υπολοιπων Επιτροπων της Ενωσης.
