noodles volos banner

Γκιρτζίκης: «Διορισμένες διοικήσεις δεν αναγνωρίζονται από την ΕΠΟ»

  • Published in ΕΠΣΘ

 

Το magnesiasports επικοινώνησε με τον πρόεδρο της Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας, κ. Γκιρτζίκη, προκειμένου να «ρίξει φως» στη νέα τροπή που πήρε το θέμα της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Θεσσαλίας με τη διοίκηση Πρωτοδικείου. «Η ομοσπονδία δεν αναγνωρίζει διορισμένες διοικήσεις», ήταν η ξεκάθαρη απάντηση του, ενώ στο ερώτημα αν θα… παίξει φέτος μπάλα  η ΕΠΣΘ, αν θα γίνουν δηλαδή τα τοπικά πρωταθλήματα απάντησε: «Πώς να παίξει; Με ποιον τρόπο; Υπήρχε μία διοίκηση, από τη στιγμή που κατέληξε στα δικαστήρια η υπόθεση, θα πρέπει αυτή η διοίκηση να αντικρούσει την απόφαση».

Συγκεκριμένα ο κ. Γκιρτζίκης είπε:

«Διορισμένες διοικήσεις δεν αναγνωρίζονται από την Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία. Αυτό που έχω να πω είναι ότι για να διοριστεί προσωρινή διοίκηση πρέπει να πάψει να υπάρχει διοίκηση. Στην προκειμένη περίπτωση, είναι ότι ενώ είχαμε μία διοίκηση με πρόεδρο τον κ. Μπατζιάκα αυτός έχασε την πλειοψηφία στο ΔΣ. Το οποίο ΔΣ έγινε καθυστερημένα, αλλά νόμιμα. Η πλειοψηφία αποφάσισε να γίνει αναδιάρθρωση και να είναι πρόεδρος ο κ. Πάσχος. Ο κ. Μπατζιάκας από τη στιγμή που απώλεσε την πλειοψηφία έπαψε να είναι πρόεδρος. Από τη στιγμή που υπάρχει η πλειοψηφία του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΠΣ Θεσσαλίας, όποιος κ. Πάσχος και να ήταν θα αναγνωρίζαμε τον πρόεδρο. Εμείς δεν έχουμε δικαίωμα να παρέμβουμε. Αν αυτό το ΔΣ με τον κ. Πάσχο δεν είχε την πλειοψηφία για να συνεχίσει και δεν υπήρχε διοίκηση, τότε θα ήταν υποχρεωμένη η ΕΠΣΘ να πάει στο πρωτοδικείο για προσωρινή διοίκηση για να πάει την Ένωση για εκλογές. Αυτό που άκουσα εγώ είναι ότι κάποιες ομάδες προσέφυγαν στο Πρωτοδικείο για να καταργήσουν τη διοίκηση. Δεν ξέρω τι ενέργεια είναι αυτή.  Όποια διοίκηση και να διοριζόταν και ο αδερφός μου να ήταν διορισμένος πρόεδρος, η Ομοσπονδία διορισμένες διοικήσεις δεν αναγνωρίζει. Να σας φέρω το παράδειγμα της ΕΠΣ Καστοριάς που δεν έχει το δικαίωμα να συμμετάσχει στη συνέλευση της Ομοσπονδίας. Εκεί όμως το ότι διεξάγονται παιχνίδια είναι κάτι διαφορετικό. Ακολουθήθηκαν άλλες διαδικασίες».  

Για το αν το βλέπει εφικτό να παίξει φέτος μπάλα η ΕΠΣΘ: «Πώς να παίξει μπάλα; Με ποιον τρόπο; Με τις προσφυγές τρεις φορές κατά της Ομοσπονδίας»;

Για το αν η ΕΠΟ θα έβλεπε διαφορετικά το θέμα αν δεν γινόταν το τελευταίο με το Πρωτοδικείο: «Δεν ήταν θέμα συζητήσεων, αλλά θέμα Γενικής Συνέλευσης και απόφασης εκεί».

Για το τι πρέπει να κάνει η ΕΠΣΘ για να γίνουν τα πρωταθλήματα: «Δεν μπορώ να το υποδείξω. Υπήρχε μία διοίκηση. Από τη στιγμή που κατέληξε στα δικαστήρια, θα πρέπει να αντικρουστεί από τη διοίκηση που υπήρχε».

Για το ότι θα χαθεί μέχρι τότε πολύτιμος χρόνος: «Το καταλαβαίνετε και εσείς ότι είναι δύσκολο... Εσείς είστε στο Βόλο και τα παρακολουθείτε από κοντά τα πράγματα. Το βλέπετε εύκολο»;  

 

Last modified onWednesday, 15 July 2015 00:15