Logo
Print this page

Προσωρινή διοίκηση Πρωτοδικείου στην ΕΠΣΘ ύστερα από δικαστική απόφαση!

Προσωρινή διοίκηση Πρωτοδικείου θα έχει η ΕΠΣΘ ύστερα από δικαστική απόφαση. Το αίτημα από την πλευρά Μπατζιάκα -αφού μάζεψε χαρτιά από τα σωματεία- εξετάστηκε σήμερα στο Πρωτοδικείο Βόλου και η απόφαση ήταν θετική για αυτούς που το κατέθεσαν. Στο νέο διοικητικό συμβούλιο, σύμφωνα με πληροφορίες του magnesiasports, βρίσκονται οι ...φίλοι του Δημάρχου Βόλου, αρκετά μέλη του δημοτικού συμβουλίου της πόλης! Συγκεκριμένα οι κ.κ. Μουλάς, Βλιώρας, Καπουρνιώτης, Μίλτος Καλόγηρος, Σταυρίδης, Γεωργαλής, Μπάιμπας, Ντινέζος και ο Αντώνης Ακτσιαλής ο οποίος συμπεριελήφθη στο νέο δ.σ. εν αγνοία του. Μάλιστα απόψε στις 20:30 έχει συγκληθεί διοικητικό συμβούλιο ώστε να συγκροτηθεί σε σώμα, με πιθανότερο πρόεδρο τον κ. Μουλά.

 

 

Last modified onTuesday, 14 July 2015 13:50
Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]