Συγχαρητήρια στην ΑΕΔ από τον Γ. Στρούγγη
- Published in ΕΠΣΘ
Ο πρόεδρος της Δημοτικής Ενότητας Διμηνίου Δήμου Βόλου Ιωάννης Στρούγγης εξέφρασε τα συγχαρητήριά του στην ΑΕ Διμηνίου για την κατάκτηση του Κυπέλλου με την ακόλουθη επιστολή: "Ως πρόεδρος της Δημοτικής Ενότητας Διμηνίου του Δήμου Βόλου θα ήθελα να συγχαρώ την ομάδα «Ιάσων Κεραυνός Διμηνίου ΑΕ» για τη μεγάλη επιτυχία που πέτυχε καθώς για πρώτη φορά στην ιστορία της κατόρθωσε να αναδειχθεί κυπελλούχος ΕΠΣΘ. Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν τόσο οι ποδοσφαιριστές για το πάθος και την αποφασιστικότητα που επέδειξαν όσο και στους φιλάθλους που έδωσαν βροντερό «παρών» στις εξέδρες του Πανθεσσαλικού Σταδίου. Συγχαρητήρια αξίζουν επίσης η διοίκηση, οι ιθύνοντες και οι προπονητές που βρίσκονται δίπλα στην ομάδα και τη στηρίζουν καθημερινά. Εύχομαι η επιτυχία αυτή να είναι η αρχή για πολλές ακόμα διακρίσεις και η ομάδα να διάγει μια επιτυχημένη πορεία και στο πρωτάθλημα κάνοντας ένα ολόκληρο χωριό για ακόμα μια φορά υπερήφανο".
