Logo
Print this page

Σχολή διαιτησίας από την ΕΠΣΘ

Την Τρίτη 3 Μαρτίου θα ξεκινήσει η νέα σχολή διαιτησίας από την Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Θεσσαλίας.

Η ανακοίνωση από τη διοργανώτρια αρχή των τοπικών πρωταθλημάτων:
«Η Επιτροπή Διαιτησίας της ΕΠΣ Θεσσαλίας ανακοινώνει ότι την Τρίτη 3 Μαρτίου 2015 και ώρα 19:00 θα πραγματοποιηθεί η έναρξη της νέας σχολής Διαιτησίας της ΕΠΣ Θεσσαλίας.

Καλούνται οι ενδιαφερόμενοι που έχουν δηλώσει συμμετοχή, να βρίσκονται στα γραφεία της ΕΠΣ Θεσσαλίας (Ροζού 17, τηλ. 24210 25958)».

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]