Προχωράει η δημιουργία της ενωσιακής ομάδας 18-23
- Published in ΕΠΣΘ
Τη δημιουργία της ενωσιακής ομάδας 18-23 ετών προχωράει η ΕΠΣΘ. Όπως ανακοινώθηκε, τα ηνία αυτής της ομάδας θα έχει ο προπονητής Κοσμάς Παπαδήμος και σε ρόλο γυμναστή θα είναι ο Σωτήρης Πετσιμέρης, με τη σημείωση ότι αμφότεροι θα εργαστούν αφιλοκερδώς.
"Σκοπός αυτής της ομάδας είναι να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις ώστε για αυτά τα ταλαντούχα που θα επιλέγονται κάθε φορά να υπάρχει μία δεύτερη ευκαιρία συμμετοχής και προβολής, ώστε να πραγματοποιήσουν τα όνειρα τους που δεν είναι άλλα από την μεταγραφή τους σε ομάδα ανώτερης κατηγορίας. Να υπάρξει ένα σοβαρό κίνητρο για τους ποδοσφαιριστές που θέλουν να αναδειχθούν και να μεταγραφούν αφού η επιλογή τους στην Ενωσιακή ομάδα θα δείχνει ξεκάθαρα τον σκοπό τους" αναφέρεται από τον αντιπρόεδρο της ΕΠΣΘ, Αποστόλη Τζοβάρα.
Η Ενωσιακή ομάδα 18-23 θα δίνει φιλικά παιχνίδια με ομάδες μεγαλύτερης κατηγορίας εντός και εκτός νομού με τίμημα ένα μικρής αξίας εισιτήριο, των οποίων οι εισπράξεις θα πηγαίνουν στο ταμείο αρωγής της ΕΠΣΘ.