Ευχές από την ΕΠΣΘ
- Published in ΕΠΣΘ
Τις δικές της ευχές για το νέο έτος στέλνει μέσω ανακοίνωσης της η ΕΠΣΘ.
Συγκεκριμένα:
Ο πρόεδρος της ΕΠΣ Θεσσαλίας και τα μέλη του ΔΣ εύχονται σε όλους τους Ποδοσφαιριστές, Προπονητές, Παράγοντες, Διαιτητές και Παρατηρητές καθώς και σε όλο το φίλαθλο κόσμο της Μαγνησίας, ευτυχισμένο το 2015 με ΥΓΕΙΑ.
