noodles volos banner

"Να περάσει από το λογιστήριο ο κ. Παλάσκας"

Ανακοίνωση για τους οικονομικούς λόγους που επικαλέστηκε σε δήλωσή του ο πρώην γυμναστής Αργύρης Παλάσκας εξέδωσε η Δ.Ε ποδοσφαίρου της Νίκης και ο πρόεδρος της Θ. Τζήμας. Το περίεργο βεβαίως είναι ότι οι δηλώσεις έγιναν στο σάιτ της Νίκης.

Αναλυτικά η ανακοίνωση: "Η διοίκηση ποδοσφαίρου της Νίκης Βόλου 1924 και ο πρόεδρος κ. Σάκης Τζήμας ευχαριστούν τον μέχρι πρότινος γυμναστή της ομάδας μας κ. Αργύρη Παλάσκα για τις υπηρεσίες που προσέφερε σ' αυτή. Όμως υπάρχει μία μικρή διαφορά όσον αφορά τον ισχυρισμό του ότι είναι και αυτός "απλήρωτος". Αν νομίζει ότι είναι "απλήρωτος", μπορεί να περάσει από το λογιστήριο της ομάδας να πληρωθεί τον παχυλό του μισθό... Του ευχόμαστε καλή συνέχεια στην καριέρα του και κάθε προσωπική και οικογενειακή ευτυχία".