Μπουτζίκος: "Ήμασταν άτυχοι στον πρώτο μέρος"
- Published in Football League
Aμέσως μετά τη λήξη του αγώνα στο ΟΑΚΑ, δηλώσεις στην κάμερα του ΟΤΕ tv έκανε ο Νίκος Μπουτίζκος, ο οποίος ερωτήθηκε τι έφτιαξε για την ήττα κι απάντησε: "Δεν έφταιξε κάτι, ξέραμε ότι παίζουμε με μια από τις ποιοτικότερες ομάδες της κατηγορίας, εμείς παίξαμε το παιχνίδι μας, αυτό που δοελυέουμε στις προπονήσεις. Ήμασταν άτυχοι στον πρώτο μέρος, η ΑΕΚ έχει ποιότητα και το εκμεταλλεύτηκε". Για τη συνέχεια σχολίασε: "Κάθε παιχνίδι είναι ένα κίνητρο να βελτιωνόμαστε κάθε μέρα και η ομάδα μας το αποδεικνύει αυτό, δουλεύουμε πολύ σκληρά".
Tagged under
