Logo
Print this page

Στην Κόρινθο ξανά η Παναχαϊκή

Ο Δήμος Πατρέων απάντησε στη διοργανώτρια αρχή ότι δεν κάνει αποδεκτό το αίτημα παραχώρησης του Παμπελοποννησιακού Σταδίου στην Παναχαϊκή και έτσι η ομάδα της Πάτρας θα παίξει ξανά στην Κόρινθο. Συγκεκριμένα, η Football League όρισε τον αγώνα της Τετάρτης (20/05) με τον Απόλλωνα στο Δημοτικό Στάδιο Κορίνθου για την 5η αγωνιστική των πλέι οφ. Υπενθυμίζεται ότι οι «κοκκινόμαυροι» είχαν παίξει στο συγκεκριμένο στάδιο απέναντι στον Ολυμπιακό Βόλου μεταξύ... συγγενών και φίλων.

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]