Logo
Print this page

Στροφή σε ΑΕΚ

Η νίκη επί της Παναχαϊκής έδωσε στον Ολυμπιακό το ψυχολογικό ντοπάρισμα που είχε ανάγκη ενόψει της συνέχειας της διαδικασίας των πλέι οφ, ωστόσο κανείς δεν θέλει να μείνει σε αυτή στην ερυθρόλευκη ομάδα. Ο Δημήτρης Ελευθερόπουλος και οι παίκτες του κρατούν όσα θετικά προέκυψαν από την έξοδο στην Κόρινθο και στρέφονται πλέον στο εξαιρετικά δύσκολο παιχνίδι με την ΑΕΚ. Ένα παιχνίδι, που όπως είπε ο προπονητής της Βολιώτικης ομάδας, δεν φοβούνται τον αντίπαλο, απλά τον σέβονται και θα παραταχθούν για να πάρουν ό,τι καλύτερο μπορούν. Πρωταρχικός στόχος για τους ερυθρόλευκους, είναι να συνεχίσουν τις καλές εμφανίσεις. Και θεωρούν οτι αν καταφέρουν και παρουσιαστούν όπως και στο παιχνίδι με την Παναχαϊκή, μπορούν να αποσπάσουν κάτι από την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ. Βέβαια αυτό το ματς έχει πολύ μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας από τον αγώνα στην Κόρινθο, αλλά στον Ολυμπιακό αυτό που θέλουν είναι να κάνουν το παιχνίδι τους και από κει και πέρα θα δουν τι θα καταφέρουν να αλιεύσουν από το ματς της τελευταίες αγωνιστικής του πρώτου γύρου των πλέι οφ. Μέχρι στιγμής πάντως οι τέσσερις βαθμοί που μετρούν είναι όλοι από εκτός έδρας παιχνίδια μακριά από το ΕΑΚ... Αν καταφέρουν να μείνουν αήττητοι εκτός έδρας αυτό θα είναι από μόνο του ένα ενθαρρυντικό γεγονός ενόψει της συνέχειας.  

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]