Σκοπελίτης: «Παίξαμε ωραίο ποδόσφαιρο»
- Published in Football League
Ο Φίλιππος Σκοπελίτης, που πέτυχε ένα πανέμορφο, το τρίτο συγκεκριμένα του Ολυμπιακού μίλησε στη συνέντευξη Τύπου μετά το 3-1 του Ολυμπιακού στην Κόρινθο επί της Παναχαϊκής.
«Πιστεύω πως κάναμε ένα πολύ καλό παιχνίδι. Παίξαμε ωραίο ποδόσφαιρο. Η δουλειά της προπόνησης βγαίνει. Θα συνεχίσουμε έτσι, θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε και τα άλλα παιχνίδια και να πάρουμε ότι καλύτερο μπορούμε. Να πάρουμε δηλαδή αυτό που μας ανήκει και αυτό που αξίζουμε.