Logo
Print this page

Με νέα φανέλα η Παναχαϊκή κόντρα στον Ολυμπιακό

Για... απλή φιλοξενία της Παναχαϊκής στο Δημοτικό Στάδιο Κορίνθου έκανε λόγο πρόσφατα ο δήμαρχος, Αλέξανδρος Πνευματικός, όμως δεν έπεισε για τις προθέσεις, τόσο του ίδιου, όσο και του Αλέξη Κούγια. Όπως φαίνεται και στη φωτογραφία, με εντολή του μεγαλομέτοχου προστέθηκε ο τίτλος «ΠΓΕ Κόρινθος» στο πίσω μέρος της φανέλας και όλα δείχνουν ότι με αυτή θα αγωνιστούν οι Αχαιοί την Τετάρτη (13/05) απέναντι στον Ολυμπιακό Βόλου.

Πηγή: Flnews.gr 

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]