Με νέα φανέλα η Παναχαϊκή κόντρα στον Ολυμπιακό
- Published in Football League
Για... απλή φιλοξενία της Παναχαϊκής στο Δημοτικό Στάδιο Κορίνθου έκανε λόγο πρόσφατα ο δήμαρχος, Αλέξανδρος Πνευματικός, όμως δεν έπεισε για τις προθέσεις, τόσο του ίδιου, όσο και του Αλέξη Κούγια. Όπως φαίνεται και στη φωτογραφία, με εντολή του μεγαλομέτοχου προστέθηκε ο τίτλος «ΠΓΕ Κόρινθος» στο πίσω μέρος της φανέλας και όλα δείχνουν ότι με αυτή θα αγωνιστούν οι Αχαιοί την Τετάρτη (13/05) απέναντι στον Ολυμπιακό Βόλου.
Πηγή: Flnews.gr
Tagged under
