Στις 19.00 και επίσημα το ντέρμπι με τη Λάρισα
- Published in Football League
Όπως σας είχε ενημερώσει εδώ και μέρες το magnesiasports, το ντέρμπι με τη Λάρισα, καθώς και τα υπόλοιπα παιχνίδια των πλέι οφ της 3ης αγωνιστικής που είναι να διεξαχθούν στις 9 Μαΐου θα ξεκινήσουν στις 19.00. Αυτό επιβεβαιώθηκε και επίσημα από τη διοργανώτρια αρχή του πρωταθλήματος, που ανακοίνωσε το πρόγραμμα των αγώνων. Και τα τρία παιχνίδια θα είναι τηλεοπτικά.
Συγκεκριμένα το πρόγραμμα (19.00)
Ολυμπιακός Βόλου - Λάρισα
ΑΕΚ - Απόλλων Σμύρνης
Ηρακλής - Παναχαϊκή
Tagged under