Logo
Print this page

Στις 19.00 και επίσημα το ντέρμπι με τη Λάρισα

Όπως σας είχε ενημερώσει εδώ και μέρες το magnesiasports, το ντέρμπι με τη Λάρισα, καθώς και τα υπόλοιπα παιχνίδια των πλέι οφ της 3ης αγωνιστικής που είναι να διεξαχθούν στις 9 Μαΐου θα ξεκινήσουν στις 19.00. Αυτό επιβεβαιώθηκε και επίσημα από τη διοργανώτρια αρχή του πρωταθλήματος, που ανακοίνωσε το πρόγραμμα των αγώνων. Και τα τρία παιχνίδια θα είναι τηλεοπτικά. 

Συγκεκριμένα το πρόγραμμα (19.00)

Ολυμπιακός Βόλου - Λάρισα

ΑΕΚ - Απόλλων Σμύρνης

Ηρακλής - Παναχαϊκή 

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]