noodles volos banner

Ζητά αντιντόπινγκ κοντρόλ ο Κούγιας για τα πλέι οφ

Ο Αλέξης Κούγιας υποστήριξε ότι η Παναχαϊκή θα παίξει στα πλέι οφ μόνο αν ισχύσει το αντιντόπινγκ κοντρόλ.

Συνέντευξη στα «Παραπολιτικά στους 90 FM» και τον Αλέξη Διγενή παραχώρησε ο μεγαλομέτοχος της Παναχαϊκής, Αλέξης Κούγιας και μεταξύ άλλων υποστήριξε ότι οι Αχαιοί δεν θα κατέβουν να παίξουν στα πλέι οφ αν δεν γίνει αντιντόπινγκ κοντρόλ σε όλους τους αγώνες. Κατήγγειλε, μάλιστα, ότι κάποιος... πασάρει ουσίες στις ομάδες!

Όπως δήλωσε: «Η Παναχαϊκή πρωτοστατεί στο θέμα του αντιντόπινγκ κοντρόλ και πιστεύω ότι θα υπάρχει σε όλους τους αγώνες. Αν δεν υπάρχει αντιντόπινγκ κοντρόλ η Παναχαϊκή δεν θα κατέβει στα παιχνίδια. Υπάρχει ένας τύπος που πασάρει ουσίες στις ομάδες και οικονομάει δεκάδες χιλιάδες ευρώ. Θα μιλήσω με ονόματα στην συνέντευξη τύπου που θα δώσω στην Πάτρα πριν ξεκινήσουν τα πλέι οφ. Πλησίασε και εμάς αλλά δεν υπήρχε τέτοια περίπτωση».