Θεοδοσιάδης: «Έχουμε κάνει το πρώτο βήμα»
- Published in Football League
Ο προπονητής της Αναγέννησης Καρδίτσας, Θεοδόσης Θεοδοσιάδης, μοίρασε συγχαρητήρια στους παίκτες του για τη νίκη και όπως είπε έκαναν το πρώτο βήμα για τη σωτηρία.
«Καταρχάς να ευχαριστήσω τον Δημήτρη Ελευθερόπουλο για τα καλά του λόγια. Αντεύχομαι καλή επιτυχία και καλή δύναμη στα πλέι οφ και μακάρι να κατορθώσουν να βγουν στη Σούπερ Λίγκα. Να ευχηθώ και στη Λάρισα που είναι Θεσσαλική ομάδα καλή επιτυχία, όπως και στον Τύρναβο στα πλέι άουτ. Θέλω να δώσω πολλά συγχαρητήρια στους δικούς μου ποδοσφαιριστές γιατί γνωρίζεται ότι δουλεύουμε στα κόκκινα. Κάποια αποτελέσματα δεν είχαν βγει, αλλά στα τελευταία παιχνίδια δείξαμε υπομονή και επιμονή και σε πρώτη φάση τα παιδιά δικαιώθηκαν. Έχουμε κάνει το πρώτο βήμα, αλλά δεν έχουμε σώσει την ομάδα. Θα δουλέψουμε πολύ σκληρά ώστε να μπούμε όσο πιο καλά γίνεται σε αυτή τη διαδικασία για να παλέψουμε για την ομάδα. Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου αυτά τα παιδιά, που όλο αυτό το διάστημα έχουν δεχτεί πολλή πίεση. Θέλω τέλος να ευχαριστήσω και τον κόσμο, που είναι κοντά στην ομάδα και την πιστεύει από την αρχή της χρονιάς. Θα δώσουμε τα πάντα για να σωθεί η ομάδα».