Λαμία: "Να εξεταστεί αν κάποιοι παίκτες θα βρίσκονται στις αποστολές"
- Published in Football League
Η Λαμία εξέδωσε ανακοίνωση το βράδυ της Τετάρτης, προκειμένου να ευχαριστήσει τον κόσμο, να ευχηθεί στον Ηρακλή και να σταθεί στη διαιτησία του δευτέρου ημιχρόνου. Παράλληλα, όμως έστειλε μήνυμα στον Παύλο Δερμιτζάκη ότι πρέπει να εξετάσει αν στα επόμενα ματς ορισμένοι ποδοσφαιριστές θα πρέπει να βρίσκονται στις αποστολές!
Αναλυτικά η ΠΑΕ ανέφερε: "Η Διοίκηση του ΠΑΣ ΛΑΜΙΑ ευχαριστεί θερμά τον κόσμο για την στήριξή του στο σημερινό παιχνίδι και εύχεται στην ομάδα του Ηρακλή καλή συνέχεια στις αγωνιστικές της υποχρεώσεις. Όσο για τη διαιτησία του κ. Διαμαντόπουλου στο δεύτερο ημίχρονο, ας την κρίνει ο φίλαθλος κόσμος που ήταν στο γήπεδο.Όσον αφορά την ομάδα της Λαμίας, θα πρέπει να εξεταστεί αν κάποιοι παίκτες θα πρέπει από δω και πέρα να βρίσκονται στις αποστολές. Έχουν απομείνει 2 αγωνιστικές ακόμη, η προσπάθεια συνεχίζεται...".
