Αναβολή για τον Ολυμπιακό
- Published in Football League
Αναβλήθηκε η υπόθεση της ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου για το παιχνίδι με τη Λαμία, για την οποία είχε κληθεί σε απολογία από την Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή της Football League. Η υπόθεση θα εκδικαστεί την επόμενη Πέμπτη.
Συγκεκριμένα οι αποφάσεις της Επιτροπής:
Η Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή της FOOTBALL LEAGUE ΟΠΑΠ, πήρε τις παρακάτω αποφάσεις :
Επέβαλε στην ΠΑΕ ΑΕ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ την πειθαρχική ποινή του χρηματικού προστίμου των τριακοσίων (300) ευρώ για την συμπεριφορά του εκπροσώπου της. Επέβαλε στον Β.ΠΑΛΥΒΟ (εκπρόσωπος) την πειθαρχική ποινή του χρηματικού προστίμου των τριακοσίων (300) ευρώ και ποινή αποκλεισμού ενός (1) μήνα από τους αγωνιστικούς χώρους (αγώνας της 15-2-2015 με ΠΑΕ ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ 2005).
Επέβαλε στην ΠΑΕ ΑΠΟΛΛΩΝ 1926 την πειθαρχική ποινή του χρηματικού προστίμου των τριακοσίων (300) ευρώ για την συμπεριφορά του εκπροσώπου της. Επέβαλε στον εκπρόσωπο της Β. ΑΝΑΤΟΛΙΤΗ (πρόεδρος) την πειθαρχική ποινή του χρηματικού προστίμου των τριακοσίων (300) ευρώ και ποινή αποκλεισμού ενός (1) μήνα από τους αγωνιστικούς χώρους (αγώνας της 9-2-2015 με ΠΑΕ ΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ 1937).
Επέβαλε στην ΠΑΕ ΛΑΡΙΣΑ και στον Ι. ΚΟΤΡΟΥΤΣΟ(Υπ. Ασφαλείας) την πειθαρχική ποινή της έγγραφης επίπληξης(αγώνας της 25-2-2015 με ΠΑΕ ΤΥΡΝΑΒΟΣ 2005).
Η εκδίκαση της υπόθεσης της ΠΑΕ ΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ 1937(αγώνας της 2.3.2015 με ΠΑΕ ΛΑΜΙΑ) αναβλήθηκε για την Πέμπτη 19.3.2015.
Η εκδίκαση της υπόθεσης της ΠΑΕ ΑΟΤ ΑΛΙΜΟΥ (αγώνας της 2.3.2015 με ΠΑΕ ΝΕΟΣ ΑΧΑΡΝΑΪΚΟΣ) αναβλήθηκε για την Πέμπτη 26.3.2015.
