Logo
Print this page

Πούλησε μέχρι και εισιτήρια στους… τζαμπατζήδες της Γορίτσας!

Φωτό αρχείου Φωτό αρχείου

 

Απίστευτο ρεπορτάζ για την παρακάμερα του Otetv έκανε ο δημοσιογράφος, Πέτρος Πολυχρονίδης! Πριν και μετά το παιχνίδι με τον Πιερικό κατέγραψε όλα όσα διαδραματίστηκαν στο ΕΑΚ αλλά και εκτός του σταδίου.

Μίλησε με τον οδηγό της ομάδας Απόστολο Έξαρχο και έκανε βόλτα με το ερυθρόλευκο πούλμαν, επισκέφτηκε την κερκίδα και το καφέ, έκανε ρεπορτάζ εκτός γηπέδου, ενώ ανέβηκε μέχρι και στη Γορίτσα για να πουλήσει εισιτήρια της ΠΑΕ στους τζαμπατζήδες!

Αναμφίβολα ο απολαυστικός Πέτρος Πολυχρονίδης θα έχει πολλά να δείξει από τον Βόλο και τον Ολυμπιακό σε ένα σπέσιαλ αφιέρωμα.

Το ρεπορτάζ θα μεταδοθεί στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδας» την ερχόμενη Δευτέρα στις 20.00 και σίγουρα δεν πρέπει να το χάσει κανείς! 

 

Last modified onThursday, 26 February 2015 11:00
Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]