Πούλησε μέχρι και εισιτήρια στους… τζαμπατζήδες της Γορίτσας!
- Published in Football League
Απίστευτο ρεπορτάζ για την παρακάμερα του Otetv έκανε ο δημοσιογράφος, Πέτρος Πολυχρονίδης! Πριν και μετά το παιχνίδι με τον Πιερικό κατέγραψε όλα όσα διαδραματίστηκαν στο ΕΑΚ αλλά και εκτός του σταδίου.
Μίλησε με τον οδηγό της ομάδας Απόστολο Έξαρχο και έκανε βόλτα με το ερυθρόλευκο πούλμαν, επισκέφτηκε την κερκίδα και το καφέ, έκανε ρεπορτάζ εκτός γηπέδου, ενώ ανέβηκε μέχρι και στη Γορίτσα για να πουλήσει εισιτήρια της ΠΑΕ στους τζαμπατζήδες!
Αναμφίβολα ο απολαυστικός Πέτρος Πολυχρονίδης θα έχει πολλά να δείξει από τον Βόλο και τον Ολυμπιακό σε ένα σπέσιαλ αφιέρωμα.
Το ρεπορτάζ θα μεταδοθεί στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδας» την ερχόμενη Δευτέρα στις 20.00 και σίγουρα δεν πρέπει να το χάσει κανείς!
Last modified onThursday, 26 February 2015 11:00
Tagged under
